sobota 30. srpna 2008

Miluj muže... Ale kterého?!

click to comment

Autor : Aduska

zdroj : http://stories-of-my-life.blog.cz/

neskutečně krásná záležitost, mírně jsem u toho slzel... ale jinak moc krásný... Bille, rozhodni se sám...

*****

Černovlasý mladík sedí na posteli, na nohou má notebook a projíždí nějaké stránky. Padne mu do oka článek, který se jmenuje: "Miluj muže..." pozorně se do něj začetl, aby se pobavil, jenže to se nestalo...

"Miluj muže, který ti neříká, že jsi "sexy", ale že jsi krásná."

Tom: "Bille, jsi neskutečně sexy," následuje vášnivý polibek...

Andy: "Billí? Lásko? Jsi neskutečně krásný..." nesmělá pusinka na tvář...

"Toho, který ti zavolá zpátky, když jsi ty položil."

Tom: Bože, on zavěsil, no nic, jdu do vany...

Andy: " Billí, jak to, že jsi zavěsil? Nechci se hádat. Miluju tě…"

"Toho, který zůstane vzhůru jen proto, aby tě viděl spát."

Tom: "dobrou"...

Andy: " Jsi tak sladký, když spíš..."

Bill: "Ty jsi nespal?"

Andy: "Ne díval jsem se na tebe a strážil tvé sny…"

"Toho, který líbá tvé čelo."

Tom: "A co vášnivý polibek, nebude?" šibalské mrknutí...

Andy: "Měj se hezky, lásko. Pa." Následuje polibek na čelo...

"Toho, který tě chce ukázat celému světu, i když nejsi zrovna miss."

Tom: "Dovolená? Bille jsi na hlavu?"...

Andy: "Bille? Co kdyby jsme si zajeli někam na dovolenou? Třeba do Thajska nebo na Hawai? Řekni si kam chceš, s tebou bych jel na konec světa…"

"Toho, kterému je úplně jedno, jestli jsi časem ztloustla nebo zhubla."

Tom: "Bože, Bille, podívej se jak vypadáš…"

Andy: "Ale Billí, neplakej, nejsi tlustej, si krásnej…"

"Toho, který říká: "Co si dáš, broučku? Já vařím.""

Tom: "Bille, co bude k večeří?" huláká na Billa od televize...

Andy: "Billí, lásko, uvařil jsem nám oběd, vstávej." Následuje pusa na probuzení...

"Toho, který tě před svými přáteli vezme za ruku."

Tom: "Co blbneš, chceš, aby nás někdo viděl? Nedrž mě," syknul...

Andy: "Billí, miluju tvoje ruce." Láskyplný stisk ruky v jeho dlani...

"Čekej na toho, který ti neustále bude říkat, co pro něj znamenáš a že je dítě štěstěny, když má zrovna tebe."

Nemusím čekat...

"A který tě představí svým přátelům se slovy: "Tak to je on.""

Tom: "Představit tě přátelům? Neblbni…"

Andy: "To je on... jak jsem vám říkal... Bill, můj přítel."

"Miluj ho, protože on miluje tebe a bude tě zřejmě milovat navždy."

Ale já je miluju oba... Pro koho se rozhodnout? Je to jen blbý článek, ale říká, abych zůstal jen a pouze s Andym. Tak co mám dělat?

Žádné komentáře: