neděle 31. srpna 2008

Zum Geburtstag viel Glück xDDDD

click to comment

zítra to bude již 19 let, co dvojčata Tom a Bill Kaulitzovi poprvé spatřili denní světlo!!! xD kecám, prostě je jim zítra 19 let! xDD

tahle jedinečná dvojčátka toho mají už spoustu za sebou a pokud můžu říct, jsou nedělitelnou součástí mého autorského i soukromého života xD dokonce se mi o nich i zdá... xD

no nic, podle mě tyhle kluci nám hodně dali... jsou jedinečný, opravdu umí dělat muziku a dokážou ostatním otevřít své srdce natolik, že jim člověk vidí až do duše... kdo je nesnáší, je to jen čirá závist a já klukům přeju, aby takových lidí ubývalo...

click to comment

neměl bych to sáhodlouze okecávat, zapomněl jsem na velké narozeninové překvapení, které mělo být na tomto blogu již zítra ráno, za to se můžete těšit na jiný dárek k narozkám - nové povídky... vidím, že je to jako hučet do dubu, protože vy nic nepíšete do komentů a na ICQ taky pečete, tak... xDDD

pište děcka pište, potom snaha autorů vyjde naprázdno...

click to comment

musím říct, že nové povídky čtu, stejně jako ty staré a můžu říct, že se mi moc líbí... proto by nebyla škoda je třeba někdy přeložit do němčiny, angličtiny, atd. myslím, že by to nebylo špatný, protože Tokio Hotel jsou Němci, ale teprve Češi vymysleli twincest... tak pěkně do toho xD

s láskou a přáním všeho nejlepšího do dalších let, spoustu zdraví, štěstí, úspěchu a společných probděných nocí a následně spoustu dětí xD, Engelchen

Žádné komentáře: