neděle 22. února 2009

Sdělení...

Ahoj, sluníčka moje... Zase další moje cinty...

Stalo se pár věcí, který mi znemožní na čas psát. Nebylo by to proto, že jsem línej... Uvědomil jsem si jednu věc a taky to, že s tím už nemůžu vůbec nic udělat, navíc je mi neustále zle a ještě mám děcka a učím se na zkoušky. Nějak na mě dolehl ten tlak a nemůžu se z něj pořádně vylízat... Psaní přesouvám na dobu neurčitou...

Jelikož mám tento blog na starosti jenom já a všechno jde tady přeze mě (nebo Tomajzla... ale ten to spíš ignoruje), tak jsem si říkal, že bych tenhle blog předal kolegyním a dáchnul si... Jenže ani jedna nemá zájem. Prý nestíhají tu svojí povídku a Coreenn navíc rozepisuje další, takže se asi jen tak nedočkáme, je mi to líto, myslel jsem si, že v těžkým období si smlsnu na Gothovi a hoperovi a... :-( No nic, pořád mi tu ještě zůstávají povídky na TWC blogu...

Nějak jsme se snažili vám najít náhradní program a zabavit vás, než zase začneme psát, ale... Opravdu se nezlobte, máme toho moc. Až bude to mizerný období za náma, zase to tu bude přibývat. ;-)

Nezlobte se, zlatíčka... Mám vás moc rád a vy to víte...

Váš Andílek ♥

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ja mam sice taky blog ale nepisu povidky jestli chces muzu se ti ten blog starat nez budes mit zase cas. Mecki Kaulitz-Trümper

Anonymní řekl(a)...

Jestli budes souhlasit tak mi napis bud na mil nebo na blog.
Blog je mecki-world.blog.cz
Mail je mecki.billi@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Andílku,kdo by se zlobil...Aspoň se prověří naše věrnost tobě a tomuhle blogu! :-) Jenom si hezky v klidu zařiď,co potřebuješ a vrať se nám.