pátek 6. června 2008

hajzlíci

co víc k tomu říct, poslední dobou fakt nevím, jak dál. a další den je v hajzlu. starám se o svého totálně na okolí závislého bratránka, který se kvůli lidem, které ani nezná, nechá málem zabít. a ještě k tomu to, co se děje okolo...

nebyl jsem už zase týden ve škole. vymluvil jsem se, že se musím starat o onoho bratránka, ale bylo to úplně jinak. já už sakra nikam nejdu a tam už vůbec ne!!! musel bych tam někomu rozmlátit xicht, a to se mi jaksi nechce. ne že bych toho nebyl schopný, ale s takovýma pitomcema se nebudu zahazovat!

důvod toho všeho? jednoduchý... kamarádím se hlavně s homosexuály. kromě mé lesbické kámošky a bisexuálního bratránka a jeho přítele jsem se na jedné párty (můj bože, já už seknu s alkoholem, nebo to bude ještě horší) potkal dva kluky - Lexe a Michela. musím říct, že mi byli hodně sympatičtí, ale ostatní mě před nimi varovali. že prý jsou to homosexuálové a tudíž bych si měl dát pozor na svou drahocennou zadnici. jako toto... jako kdyby to byli nějací úchylové!!

vyhrotilo se to včera, když jsem byl odpoledne nakoupit. nejvíc to odnesla moje hlava. to nejcennější, co mám. xD slabý otřes mozku je už ale celkem v pohodě, takže se cítím o něco líp. naprosto to nechápu... proč nemůžete nechat homosexuály na pokoji a nevšímat si sami sebe nebo hrozeb společnosti?

já teda nevím. jestli mám volit mezi homosexuálními přáteli a heterosexuálním obdivem, volím to první. nenechám se manipulovat, už ne!!

Žádné komentáře: