středa 4. června 2008

ach ta láska :-)

poslední dobou to se mnou docela dobře mává. ale to se není čemu divit. :-) je toho spousta co se kolem mě děje. hlavně ta láska. docela mě překvapilo, kolik holek se kolem mě kupí a kolik jich mě balí. je to celkem na bednu. nedávno jsem zažil jeden rozchod a návrat. ale co jsem dělal mezitím. nejradši bych si namlátil. kromě toho, že jsem natruc hned někoho hledal, tak jsem si bral i sedativa svého vykutáleného bratránka. čekám za to solidní sodu od něj, ale tak můžu si za to sám.

onen bratránek to zkoušel na mojí slečnu, ale tak zůstalo to jen u psaní a doufám, že to tak bude i nadále. je to pro dobro jeho i jeho přítele.

nebudu se k tomu víc vyjadřovat, leda že mám z toho docela slušný maglajs. rozhodl jsem se doufám správně a cítím, že líp jsem se rozhodnout nemohl. stojí o mě ještě jedna dívka, ale ta je spokojená s tím, jak to mezi námi je. jsme jen přátelé.

víc už snad ani nejde dodat. vždycky, když jsem byl zamilovaný, někdo mi mojí lásku sebral. smrt, nebo nějaký jiný kluk. ale rozhodně je lepší ten jiný kluk, protože smrti je kolem mě moc a taky prostě ta myšlenka, že už tu svojí lásku neuvidím, je strašná.

když si jedna kvůli mě chtěla vzít život, byl jsem na pokraji zhroucení, na hranici propasti a cítil jsem, že už to dlouho nevydržím. kámoška žiletka se přihlásila o slovo. ale nakonec se stalo to, že je tu stále se mnou a za to můžu jedině děkovat.

1 komentář:

david santos řekl(a)...

CAMPEONATO EUROPEU 2008

8/6/2008

ALEMANHA 1 POLÓNIA 0
ALEMANHA 0 POLÓNIA 0
ALEMANHA 0 POLÓNIA 1

FAIR PLAY