středa 23. září 2009

Jak to bude dál...

Ahojda, berušky. Vím, že sem delší dobu nic nepřibývá, což mě samotnýho dost mrzí, ale... Myslím, že si zasloužíte vysvětlení.

Poslední dobou se toho hrozně moc děje, posunuli jsme se dál a ušli obrovskej kus cesty. Taky není čas se věnovat takový spoustě práce, která tady je, ale to pořád ještě není všechno. Nemůžu nutit sebe ani spoluautorky, aby zase začaly psát, je to jejich vůle, nic víc.

Cítím, že mě opouští spisovatelská múza. Mám spoustu nápadů na jednodílné povídky, ale vícedílky se nějak zadrhávají. Mám jaksi nějaký blok, nebo jinak si to prostě nedokážu vysvětlit. Do rozdělaných vícedílných se musím nutit násilím a pak z toho nevzejde nic pořádnýho. Zkusil jsem si dát předsevzetí, že to dopíšu do konce roku a uvidím. Snad mi to nějak vyjde.

Připadám si jako nevím co, mám nápad na novou vícedílnou povídku a ta by se konečně "mohla začít psát sama", protože je to jedno z témat, který mi sedí a mám jasně daný, co bych chtěl sepsat. Není to fér vůči rozdělaným povídkám, ale nějak to už prostě jít musí. Ty rozdělané se dopíšou postupem času, rozhodně vás nechceme nechat "o hladu". Možná sem přibydou ony jednodílné kousky, ne na téma twc nebo Billarda. Nechte se překvapit.
Víc snad k tomu říct nemůžu. Snad se sem zase brzy vrátíme. A díky za jakýkoliv ohlas. ;-)
Angel

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No páni, zpráva od tebe po tak dlouhý době. Už jsem ani nedoufala. ;-) Budu se moc těšit na jakoukoliv povídku či střípek dílka. ♥

Anonymní řekl(a)...

Ahoj...Chodím na tuto stránku skoro každý den...A vždycky mám nějakou naději že tady něco bude,ale....
Já sem četla snad každou povídku tady...Když sem hledala něco jiného na jiných stránkách tak mě nic tak nepobavilo jak to vaše...
Strašně se těším až si budu moct přečíst něco od vás…